داشبورد مدیریت سرور مجازی میزبان پایتخت امکان مدیریت کامل سرور مجازی به صورت نمایه گرافیکی را در اختیار کاربران قرار می دهد و
امکان مشاهده کامل منابع بستر ابری سرور مجازی از طریق این محیط گرافیکی وجود دارد.
طراحی منحصر بفرد این بخش از پرتال امکان را فراهم می کند که کاربر به سادگی اقدام به مدیریت سرور مجازی خود به صورت کاملا اتوماتیک
در تمام طول شبانه روز نماید و وضعیت سرور، وضعیت مالی و وضعیت کامل سخت افزار و شبکه را به وسیله چارت ها و گراف های ساعتی، روزانه
،هفتگی و ماهیانه مشاهده نماید و طبق آن تصمیم گیری های لازم در رابطه با سرور مجازی را انجام دهد.
داشبورد مدیریت سرور مجازی یک راهکار جامع و کامل ارائه شده از سوی میزبان پایتخت برروی بستر ابری OpenStack این شرکت
برای کاربران سرور مجازی و پشتیبان سرور مجازی می باشد.
میزبان پایتخت همواره و در تمام طول شبانه روز سرور مجازی خود را مانیتور و پشتیبانی می کند، اما
برخی اوقات شما نیاز به دسترسی خاص، منحصر بفرد و کامل به سرور مجازی خود دارید تا متوجه شوید در لحظه فعلی آیا مشکل یا موردی برروی سرور مجازی شما وجود دارد یا خیر ؟
در نهایت نیز در برخی اوقات می خواهید به صورت لحظه ای و بدون دخالت کارشناس پشتیبانی و ایجاد درخواست پشتیبانی فنی اقدام به
Boot, Reboot, Stop, Shutdown سرور مجازی خودتان نمایید و یا دسترسی از طریق آدرس آی پی اختصاصی به سرور مجازی برای شما میسر نیست و می خواهید از طریق Console سرور اقدام
به مدیریت سرور بدون در اختیار داشتن SSH یا RDP نمایید و تغییرات مربوطه را برروی سیستم عامل اعمال کنید.
تمامی این عملیات از طریق پرتال کاربران میزبان پایتخت به راحتی قابل انجام می باشد و شما تنها با چند کلیک ساده به هدف نهایی خود بدون ایجاد درخواست پشتیبانی
و به صورت کاملا آنلاین و اتوماتیک می رسید.
در پرتال کاربران میزبان پایتخت این امکان فراهم شده است که چارت ها و گراف های کامل و جامع از مصرف منابع سخت افزار و شبکه برروی
CPU, Ram, Network, IO, ... به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهیانه و کاملا برخط در اختیار داشته باشید و منابع سیستم سرور مجازی خودتان را برای تحلیل و مدیریت مشاهده نمایید.
پشتیبانی فنی
شرکت میزبان پایتخت (ای هاست) خوشحال است که با داشتن سیستم های گوناگون پشتیبانی و با بهره گیری از نرم افزار های متنوع در زمینه پشتیبانی همواره شما را پشتیبانی می کند.
شما با انتخاب نوع پشتیبانی به راحتی می توانید با سیستم ما ارتباط برقرار فرمایید و پاسخ مشکل خود را به سرعت دریافت کنید. سیستم ما از پشتیبانی آنلاین برخوردار است که به سادگی می توانید با یکی از افراد حاضر در شرکت ارتباط برقرار کنید و هم چنین از طریق ایمیل شما می توانید با بخش های مختلف شرکت ارتباط برقرار کنید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. یکی دیگر از راه های ارتباطی از طریق تلفن می باشد که شما می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید.
ساعات کار شرکت برای برقراری تماس تلفنی همه روزه از ساعت 9:30 تا 6 بعدازظهر می باشد که تیم میزبان پایتخت آماده پاسخ گویی به شما می باشد.
ارسال درخواست پشتیبانی از طریق پرتال کاربران و قرار گرفتن آن در کارتابل تیم پشتیبانی، به شما این امکان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خودتان را دریافت نمایید.
هم چنین سیستم پشتیبانی آنلاین امکان گفتگو مستقیم و پیگیری لحظه به لحظه از درخواست های پشتیبانی را فراهم می کند
پشتیبانی آنلاین
برای ارتباط با کارشناس فروش و فنی می توانید از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین اقدام به گقتگو با کارشناس مربوطه نمایید و پاسخ خودتان را در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید.
درخواست پشتیبانی و پرتال کاربران
شما همواره می توانید از سیستم پرتال کاربران اقدام به ایجاد درخواست پشتیبانی خودتان در تمام ساعات شبانه روز نمایید و از طریق ایمیل پاسخ خودتان را دریافت و مورد خودتان را پیگیری نمایید بدین منظور می بایست در سیستم پرتال کاربران ثبت نام نمایید و درخواست پشتیبانی (تیکت) ارسال نمایید.
پشتیبانی پیامک
سیستم پیام کوتاه میزبان پایتخت ( اس ام اس ) شرکت این امکان را برای شما فراهم می آورد که از طریق تلفن همراه (موبایل) خودتان اقدام به ارسال درخواست پشتیبانی نمایید و هم چنین از عملیات خودکار و اتوماتیک پیامکی هم برای برطرف نمودن مشکل خود استفاده نمایید.
اطلاعات تکمیلی و نحوه کار سیستم پشتیبانی پیامک
پشتیبانی تلفنی
در ساعات اداری شما می توانید از طریق تلفن و با شماره گیری شماره های شرکت میزبان پایتخت (ای هاست) با کارشناس فنی و فروش صحبت نمایید و موضوع خودتان را برای کارشناس مطرح نمایید.
تلفن های تماس: 02122587469 - 02122761180