به دنبال پشتیبان برای هاست و سرور خود هستید؟
ما شما را همواره پشتیبانی میکنیم
شرکت میزبان پایتخت خوشحال است که با داشتن سیستمهای گوناگون پشتیبانی و با بهرهگیری از نرمافزارهای متنوع در زمینه پشتیبانی همواره شما را پشتیبانی میکند.
شما با انتخاب نوع پشتیبانی به راحتی میتوانید با سیستم ما ارتباط برقرار فرمایید و پاسخ مشکل خود را به سرعت دریافت کنید. سیستم ما از پشتیبانی آنلاین برخوردار است که به سادگی میتوانید با یکی از افراد حاضر در شرکت ارتباط برقرار کنید و هم چنین از طریق ایمیل شما میتوانید با بخشهای مختلف شرکت ارتباط برقرار کنید و هماهنگیهای لازم را انجام دهید. یکی دیگر از راههای ارتباطی از طریق تلفن میباشد که شما میتوانید با شمارههای شرکت تماس حاصل نمایید.
ساعات کار شرکت برای برقراری تماس تلفنی همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۶ بعد از ظهر میباشد که تیم میزبان پایتخت آماده پاسخگویی به شما میباشد.
ارسال درخواست پشتیبانی از طریق پرتال کاربران و قرار گرفتن آن در کارتابل تیم پشتیبانی، به شما این امکان را میدهد که در سریعترین زمان ممکن پاسخ خودتان را دریافت نمایید.
همچنین سیستم پشتیبانی آنلاین امکان گفتگو مستقیم و پیگیری لحظه به لحظه از درخواستهای پشتیبانی را فراهم میکند
نحوه ایجاد درخواست پشتیبانی
برای اتصال با کارشناس مربوطه و ایجاد درخواست پشتیبانی برای دپارتمان مربوطه میبایست به صورت زیر عمل نمایید:
ابتدا وارد یا عضو پرتال کاربران میزبان پایتخت شوید.
سپس از طریق آدرس “ایجاد درخواست پشتیبانی” اقدام به انتخاب دپارتمان مربوطه نمایید.
فرمهای مربوطه را به دقت و به صورت کامل پر نمایید و درخواست را “ارسال” نمایید.
از طریق آدرس “درخواست” اقدام به مشاهده لیست درخواست ها و پاسخهای آن نمایید.