منو

خطایی در ثبت تراکنش یا اتصال به درگاه آنلاین رخ داده است

این پیغام چه معنایی می دهد ؟

  • لطفا بررسی نمایید از Proxy, VPN در هنگام انجام تراکنش استفاده ننموده اید.
  • مرورگر خودتان را تعویض نمایید و از مرورگر دیگری برای انجام تراکنش استفاده نمایید.
  • تداخلی در ارتباط بین بانک و سرور میزبان پایتخت بوجود آمده است.
  • تداخلی در شبکه شاپرک وجود دارد و تراکنش شما ناموفق بوده است.

در هنگام پرداخت آنلاین مبلغ از حساب من کسر شده اما سپس خطایی رخ داد

در صورتیکه پرداخت شما با خطا مواجه شده باشد و مبلغ از حساب بانکی شما کسر و در هنگام برگشت به سایت میزبان پایتخت عملیات تکمیل نشد و فاکتور به صورت پرداخت نشده ماند، نگران نباشید، این مبلغ به صورت خودکار از سوی بانک پس از طی زمان 30 دقیقه الی 72 ساعت به حساب شما برگشت زده می شود.
این اختلالات مربوط به مشکلات سیستم بانکی کشور و عدم پاسخ بانک به درخواست میزبان پایتخت و یا تداخل در شبکه اینترنت ملی ایران می باشد، لذا می توانید دقایقی بعد مجددا اقدام به پرداخت آنلاین فاکتور و یا استفاده از درگاه دیگر برای پرداخت مبلغ نمایید.

دسترسی

صفحه اصلیپرتال کاربران منصورتحساب های من