نکات ایجاد درخواست

  • در هنگام ایجاد درخواست در صورتیکه کاربر سیستم هستید حتما در ابتدا وارد حساب کاربریتان شوید.
  • در انتخاب دپارتمان مربوطه دقت کافی را داشته باشید.
  • در صورتیکه درخواست شما مربوط به سرویسی می باشد حتما از لیست "سرویس مربوطه" سرویس/خدمات/دامین را بر اساس نوع درخواست انتخاب نمایید.
  • لطفا همواره فیلدهای اضافی درخواست که پایین بخش "پیام" می باشد را به صورت دقیق پر نمایید.
  • سعی نمایید همواره بابت تمامی درخواست ها اطلاعات ورود به کنترل پنل سرویس یا سرور که شامل نام کاربری، کلمه عبور و آدرس ورود و یا ایمیل، کلمه عبور و آدرس ورود را ارسال نمایید.
  • یک درخواست را همواره یکبار باز نمایید و در انتظار دریافت پاسخ از سوی کارشناسان بمانید.
  • لطفا در انتخاب موضوع درخواست خودتان دقت کافی را داشته باشید و از بکار بردن درخواست با موضوعات "فوری"، "اورژانسی"، درخواست" و ... خودداری نمایید.
  • این اطمینان به شما داده می شود که در لحظه ای که درخواست را ایجاد نمودید اطلاع رسانی بابت درخواست شما با کارشناس مربوطه داده می شود.
  • مرکز آموزش شامل اطلاعات کامل و جامع برای رفع مشکلات شما می باشد لذا می توانید پاسخ مورد خودتان را در مرکز آموزش جستجو نمایید.