مرکز آموزش

  1. آی پی من مسدود شده است ! (حذف از مسدودیت فایروال)

آی پی من مسدود شده است ! (حذف از مسدودیت فایروال)

اعضا > مرکز آموزش > پرتال کاربران > پرتال کاربران میزبان پایتخت > آی پی من مسدود شده است ! (حذف از مسدودیت فایروال)

سرویس های میزبانی وب شرکت میزبان پایتخت به همراه فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می گردند.

در برخی اوقات به دلایل مختلف از جمله خطا در ورود پسورد، ورود غیر مجاز، ارسال اطلاعات غیر مجاز و ... ممکن است فایروال شما را مسدود نماید. لذا برای رفع مسدودیت فایروال بدین صورت می بایست عمل نمایید.

در صورت بلاک شدن آی پی شما توسط فایروال سرورهای ما وارد پرتال کاربران از طریق آدرس ورود به پرتال کاربران شوید و به قسمت ابزار و امکانات بروید، روی دسترسی فایروال کلیک کنید. دقت بفرمایید که قبل از بازگشایی آدرس آی پی دلیل مسدودیت برای شما به نمایش داده می شود و برای جلوگیری از مسدودیت مجدد اقدام به بررسی دلیل مسدودیت نمایید. همچنین در صورتیکه دلیل مسدودیت برای شما نامفهوم می باشد می بایست دلیل مسدودیت به همراه آدرس آی پی مشخص شده و نام سرویسی که این مسدودیت برای آن رخ داده است از طریق درخواست پشتیبانی ارسال نمایید. دقت بفرمایید که تمامی موارد مشخص شده برای پیگیری مورد نیاز می باشد و امکان پیگیری بدون ارسال دلیل مسدودیت، آی پی و نام سرویس امکان پذیر نیست.

سپس سرویس مدنظرتان از لیست مربوطه انتخاب نمایید و وضعیت آدرس آی پی شما به نمایش در می آید. از همین طریق می توانید اقدام به رفع مسدودیت آدرس آی پی نمایید.

عموما این موضوع به دلیل اشتباه وارد نمودن اطلاعات ورود به کنترل پنل، سرویس ایمیل (IMAP,POP3,SMTP)، اطلاعات FTP و کلا هرگونه ورود با اطلاعات نادرست به هر سرویس می باشد. همچنین در شرایط خاص ممکن است شما توسط سیستم ModSecurity مسدود شوید که در ابتدا پیشنهاد می گردد که مدیریت محتوا و افزونه های نصبی برروی آن را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایید. اطلاعات در زمینه ModSecurity و نحوه کارکرد آن در آدرس سیستم امنیتی Mod Security - مد سکوریتی موجود است.

نکته: همواره قبل از ایجاد درخواست پشتیبانی اقدام به بررسی وضعیت آدرس آی پی خودتان در پرتال کاربران نمایید، در 99% موارد عدم دسترسی به وب سایت، ایمیل ، کنترل پنل و دریافت خطاهای Authentication Failed مربوط به مسدود بودن آدرس آی پی شما در فایروال می باشد.

نکته: مسدود شدن آدرس آی پی شما بدین شرح است که دسترسی شما به سرویس مسدود شده است و بدان منظور نمی باشد که کاربران دیگر نمی تواند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند.

وجود فایروال برروی سرویس ها بسیار حیاتی است و از ورود غیرمجاز و حملات برروی سرویس شما جلوگیری می کند.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟
347 کاربر این را مفید یافتند 663 نظرات

در همین زمینه