مرکز آموزش

دامین من به حالت clientHold در آمده است !

اعضا > مرکز آموزش > پشتیبانی میزبانی وب و ثبت دامین > دامین > دامین من به حالت clientHold در آمده است !

در شرایط جدید Registrar های دامین همواره پس از ثبت و یا تغییر برروی دامین، Registrar ایمیلی برای شما ارسال می نماید که از طریق ایمیل می بایست موارد را Verify نمایید.

ایمیل به صورت مستقیم از ثبت کننده دامین شما برایتان ارسال می گردد که حاوی یک لینک است که با کلیک کردن برروی آن لینک و تایید وضعیت دامین شما از حالت clientHold به حالت Active در می آید.

در صورتیکه ایمیل مربوطه را تایید ننمایید دامین شما معلق می شود و دسترسی شما قطع می شود، حال نگران این موضوع نباشید در هر لحظه می توانید آن ایمیل را تایید نمایید و در صورتیکه ایمیل را دریافت ننموده اید، می بایست با ثبت کننده دامین خودتان مکاتبه نمایید تا ایمیل تایید را مجددا برای شما ارسال نمایند و پس از تایید بین 1 الی 6 ساعت بعد دامین شما مجددا قابل استفاده خواهد بود.

  • در صورتیکه دامین خودتان را از میزبان پایتخت تهیه ننموده اید، میزبان پایتخت نمی تواند دامین شما را به حالت Active در بیاورد و تنها شرکت ثبت کننده دامین شما این امکان را دارد.

  • همواره این امکان وجود دارد که دامین خودتان را به میزبان پایتخت منتقل نمایید و عملیات دامین خودتان را همانند سرویس های دیگرتان از طریق میزبان پایتخت پیگیری و مدیریت کنید.

انتقال دامین از شرکت دیگر به میزبان پایتخت

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟
2 کاربر این را مفید یافتند 3 نظرات

در همین زمینه