خدمات مراقبت از مشتری

Saturday, September 5, 2015

 
نکته: این متن برگردان فارسی شده از زبان مادری من یعنی انگلیسی می باشد.
 
من Adrian هستم از شرکت KarmaCustomer واقع در انگلستان و در 2 هفته آتی برای بررسی شاخص های خدمات مراقبت از مشتری و همچنین خدمات کنترل کیفی سیستم های میزبان پایتخت در کنار شما خواهم بود. ممکن است که در 4 سال گذشته مشترک میزبان پایتخت بوده اید و گزارش عملکرد سیستم فنی، بازاریابی و کارآیی سیستم های میزبان پایتخت را در ژانویه هر سال دریافت نموده بودید که این گزارش نیز در این دوره ها توسط همکاران من بررسی و بازبینی می شد و پس از آنالیز آن اطلاعات جامعی در اختیار میزبان پایتخت برای بهبود عملکرد سیستم قرار می گرفت.
مفتحرم به شما بگویم که دوستان شما در میزبان پایتخت در 4 سال گذشته طبق آنالیز من رشد بسیار قابل قبولی در زمینه ارائه خدمات با کیفیت تر داشته اند و در همین راستا رشد دانش فنی تیم میزبان پایتخت بسیار بالاتر از سرویس های ارائه شده بوده است که تقریبا تیم فنی میزبان پایتخت همواره راهکار و راه حلی برای حل مشکلات یا حرکت برروی لبه تکنولوژی داشته اند لذا طبق هدف ما برای رشد و استاندارسازی خدمات شرکت میزبان پایتخت محقق شده است کنترل کیفی مجموعه به مقدار قابل قبولی در این زمینه رسیده است.

حال وقت همراهی شماست...
این بخش از بررسی نیاز به همراهی و همکاری کاربران میزبان پایتخت دارد، شرکت ما تا به حال برروی رفتار مشتریان در ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیتی نداشته است و اولین تجربه ما در این زمینه خواهد بود اما من همیشه بر اصل اصالت انسان ها پایبندم و تقاوتی بین انسان ها و در واقع مشتریان نمی بینم.
پایه اصلی ما کارآمد و دوستانه بودن در کنار مشتری می باشد به همین دلیل می خواهیم در صورت تمایل شما دوستان میزبان پایتخت این موضوع را بررسی نماییم و آن را آنالیز نماییم تا بتوانیم شرکت میزبان پایتخت که به شما خدمات ارائه می دهد را در این زمینه نیز استانداردسازی نماییم و رشدی در این موضوعات داشته باشیم.

چه رخ می دهد ؟
سیستم اتوماسیون میزبان پایتخت این امکان را برای شما فراهم می کند که درخواست های شما در سریع ترین زمان ممکن برای دپارتمان مربوطه ثبت گردد و کارکنان میزبان پایتخت که تمرین داده شده اند و تجربه کامل در زمینه فنی دارند مورد شما را حل کنند. این موضوع به صورت روزمره در میزبان پایتخت رخ می دهد.

اما می خواهیم موضوع را کمی دقیق تر بررسی نماییم، درخواست شما به کارمندی متصل می گردد و تک تک بخش های سیستم می بایست به صورت یکپارچه طبق دپارتمان خودشان به درخواست شما به صورت کامل گوش دهند و این مهم را برای خودشان بپذیرند که مسئولیتی در قبال درخواست ها دارند و در کمترین زمان، کارآمدترین راه موضوع شما را بدون نگرانی بررسی کنند.

شما کمک کنید...
شما کاربر و دوست میزبان پایتخت هستید پس برای شما مهم است که میزبان پایتخت خدمات بهتری ارائه کند و در همین راستا من نیاز به کمک شما دارم که بتوانم سیستم میزبان پایتخت را آنالیز نمایم. حال برای گام نخست و در دو هفته آتی موارد و مشکلات خارج از سرویس ها و خدمات میزبان پایتخت یعنی مشکلاتی که مربوط به سیستم کاری میزبان پایتخت، روابط و ارتباطات میزبان پایتخت با شما، پیشنهادات شما در زمینه چگونگی مراقب از شما و ... می باشد را برای من ارسال نماییم.
دپارتمانی در حال حاضر در میزبان پایتخت برای 2 هفته آتی به نام مراقبت از مشتری فعال می باشد که طبق هدف و توافق ما، اطلاعات ارسالی شما به صورت کامل در پیش من محرمانه خواهد ماند.
این امکان وجود دارد که اطلاعات و موضوعات خودتان را به زبان انگلیسی، آلمان و فارسی ارسال نمایید و پس از بررسی و آنالیز من پاسخ آن ها توسط مترجم گوگل یا سامانه ترجمه آنلاین دیگری به زبان فارسی در اختیار شما قرار می گیرد.

** لطفا این درخواست ها را تنها پس از ورود به حساب کاربری خودتان باز نمایید و برروی ایمیل مربوطه Reply ننمایید و تنها پاسخ آن را از طریق سامانه پرتال کاربران میزبان پایتخت ارسال نمایید.
ارسال درخواست

با احترام

« برگشت