به دنبال پشتیبان برای هاست و سرور خود هستید ؟

ما شما را همواره پشتیبانی می کنیم

شرکت میزبان پایتخت خوشحال است که با داشتن سیستم های گوناگون پشتیبانی و با بهره گیری از نرم افزار های متنوع در زمینه پشتیبانی همواره شما را پشتیبانی می کند.

شما با انتخاب نوع پشتیبانی به راحتی می توانید با سیستم ما ارتباط برقرار فرمایید و پاسخ مشکل خود را به سرعت دریافت کنید. سیستم ما از پشتیبانی آنلاین برخوردار است که به سادگی می توانید با یکی از افراد حاضر در شرکت ارتباط برقرار کنید و هم چنین از طریق ایمیل شما می توانید با بخش های مختلف شرکت ارتباط برقرار کنید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. یکی دیگر از راه های ارتباطی از طریق تلفن می باشد که شما می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید.

ساعات کار شرکت برای برقراری تماس تلفنی همه روزه از ساعت 9:30 تا 6 بعدازظهر می باشد که تیم میزبان پایتخت آماده پاسخ گویی به شما می باشد.

ارسال درخواست پشتیبانی از طریق پرتال کاربران و قرار گرفتن آن در کارتابل تیم پشتیبانی، به شما این امکان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خودتان را دریافت نمایید.

هم چنین سیستم پشتیبانی آنلاین امکان گفتگو مستقیم و پیگیری لحظه به لحظه از درخواست های پشتیبانی را فراهم می کند

نحوه ایجاد درخواست پشتیبانی

برای اتصال با کارشناس مربوطه و ایجاد درخواست پشتیبانی برای دپارتمان مربوطه می بایست به صورت زیر عمل نمایید:

  • ابتدا وارد یا عضو پرتال کاربران میزبان پایتخت شوید.
  • سپس از طریق آدرس "ایجاد درخواست پشتیبانی" اقدام به انتخاب دپارتمان مربوطه نمایید.
  • فرم های مربوطه را به دقت و به صورت کامل پر نمایید و درخواست را "ارسال" نمایید.
  • از طریق آدرس "درخواست" اقدام به مشاهده لیست درخواست ها و پاسخ های آن نمایید.