میزبان پایتخت منعهد به قوانین و مقررات

:: اين مقررات مالي و حسابداري براي تمام مشتريان شرکت يکسان است:

پرداخت ها:

تمام هزينه ها بر حسب تومان یا ريال نمايش داده شده اند. پرداخت ها نيز بايد به ريال صورت بگيرند. شرکت فناوری اطلاعات میزبان پایتخت روشهاي پرداخت زير را مي پذيرد:

  • حواله به حسابهاي بانکي اعلام شده بر روي وب سايت رسمي، فاکتورها و يا صورتحسابهاي شرکت
  • پرداختهاي آنلاين که توسط سيستم پرداخت الکترونيکي بانک سامان پردازش شده اند
  • پرداختهاي نقدي که در محل شرکت و يا به پيک شرکت، در ازاء دريافت رسيد، پرداخت شده اند
  • چک بانکي مشتري که به نام مالک وب سايت يا طرف قرارداد (چه حقيقي و چه حقوقي) باشد

تمام صورتحساب ها بايد حداکثر ظرف يک روز از تاريخ آن پرداخت شوند. در پرداختهاي دوره اي، در صورتي که بيش از 10 روز از تاريخ صورتحساب بگذرد، شرکت فناوری اطلاعات میزبان پایتخت سرويس مشتري را قطع مي نمايد و هزينه فعال سازي مجدد نيز اخذ خواهد شد. در ضمن به ازاء هر روز تاخير در پرداخت صورتحساب، مبلغ 10,000 ريال به عنوان جريمه بايد پرداخت شود.

تمديد قراردادها

جهت جلوگيري از قطع سرويس، مشتريان بايد حتما 10 روز قبل از تاريخ انقضاء نسبت به تمديد قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمديد به موقع دامنه تا حداکثر 30 روز از تاريخ انقضاء، امکان ثبت مجدد دامنه در ازاء پرداخت جريمه اي معادل 1,000,000 ريال به علاوه مبلغ عادي ثبت دامنه، وجود دارد. در صورت عدم تمديد دامنه در اين دورهء 30 روزه، شرکت هيچگونه مسئوليتي در قبال از دست رفتن دامنه به عهده نخواهد داشت.

هزينه هاي مالي:

هزينه هاي فعال سازي مجدد

اگر يک مشتري قصد داشته باشد سرويسي که مسدود شده است را مجددا راه اندازي کند، بايد مبلغ 200,000 ريال پرداخت نمايد. در صورتيکه قصد بازگرداندن اطلاعات سايت مسدود شده را داشته باشد، مبلغ 1,000,000 ريال دريافت مي شود.

تغيير سرويس ميزباني وب

در صورتيکه يک مشتري قصد استفاده از يک سرويس پايين تر نسبت به سرويس فعلي خود را داشته باشد، بايد مبلغ 150,000 ريال پرداخت کند. البته مبلغي به عنوان هزينه ارتقاء دريافت نمي شود ولي در هنگام ارتقاء، مشتري بايد ما به التفاوت سرويس فعلي با سرويسي که قصد ارتقاء به آن را دارد، بپردازد.

تغيير سيستم عامل

مشترياني که قصد انتقال از يک سيستم عامل، به سيستم عاملي ديگر را دارند، بايد مبلغ 200,000 ريال بپردازند. در اين صورت شرکت فناوری اطلاعات میزبان پایتخت، فايلهاي داخل FTP مشتري را براي وي به سرور جديد کپي مي نمايد ولي انتقال ايميلها، بانکهاي اطلاعاتي و ... به عهده خود مشتري مي باشد.

انتقال سرويس ميزباني وب به دامنه اي ديگر

در صورتيکه مشتري قصد داشته باشد سرويس ميزباني وب خود را به دامنه اي ديگر تغيير دهد (آنرا تغيير نام دهد)، بايد مبلغ 200,000 ريال پرداخت کند. در اين صورت شرکت فناوری اطلاعات میزبان پایتخت در صورت تقاضاي مشتري فايلهاي داخل FTP مشتري را به سرويس جديد منتقل مي کند اما انتقال ايميلها به عهده خود مشتري خواهد بود. در صورتيکه مشتري قصد انتقال بانک اطلاعاتي MySQL يا MS SQL را نيز داشته باشد، انتقال هر بانک 200,000 ريال هزينه خواهد داشت.

چکهاي برگشتي

در صورتي که چک صادر شده توسط مشتري برگشت بخورد، شرکت فناوری اطلاعات میزبان پایتخت مبلغ 150,000 ريال به صورتحساب مشتري اضافه خواهد کرد. در ضمن، مشترياني که چک آنها برگشت خورده، در پرداختهاي بعدي بايد از روشهاي پرداختي مانند چکهاي تضمين شده بانکي، وجه نقد و يا واريز به حسابهاي بانکي شرکت استفاده کنند.

هزينه همکاري يک متخصص (Admin Time)

در صورتيکه مشتري نياز داشته باشد براي راه اندازي و نصب نرم افزارهاي تحت وب خود که محصول شرکت فناوری اطلاعات میزبان پایتخت نمي باشد، از مشاوره و همکاري يک متخصص استفاده کند، بايد به ازاء هر ساعت بکارگيري متخصص، مبلغ 300,000 ريال پرداخت نمايد. حداقل زمان بکارگيري متخصص نيز يک ساعت است.

استفاده از امکانات مديريتي

شرکت هيچگونه مسئوليتي در قبال ضعف اطلاعات فني کاربران ندارد. اما به منظور تسهيل در کار آنها، راهنماهايي را به زبانهاي فارسي و انگليسي آماده کرده است که به کاربران ارائه مي دهد. در ضمن براي مديريت فضاي وب و دامنه به کاربران کنترل پنل ارائه مي شود که مي توانند بوسيله آن سايت، دامنه، ايميل، بانکهاي اطلاعاتي و ... را مديريت کنند. چنانچه کاربران بخواهند، کارهايي که خود مي توانند بوسيله کنترل پنل انجام دهند را به واحد فني شرکت محول کنند، بايد به ازاء هر پانزده دقيقه که کار آنها به طول مي انجامد، مبلغ 150,000 ريال بپردازند